Monday, March 28, 2011

cerita hari ini untuk esok

hari ni saya rasa macam tak produktif. yelah, rasa sebal. tau sebal? badan lesu. pala berat. hati tak tenang. rupanya, penting untuk mencapai state hati tenang. nak tido, dah tak larat. paper ni, 30 ni dateline. kena buat juga. adeh...

tulah, banyak sangat doser. itu sebab Tuhan cabut rasa tenang kat ko. understand? Ampunilah aku ya Allah. asyik ber'adeh' aje. kalau dah buat doser tu rajin2 la beristighfar dan buat solat taubat. taubat nasuha tau. repent tau? kok la baru paham. hem...

bosan pun bosan. sok punya jadual lagi pack. pagi kelas 8-10. petang 2-4 talk. petang 5-7 kuliah. malam 8.30-11.3 kelas. tu belum campur dengan waktu preparation. yelah ko nak mengeluh apa, tulang 4 kerat Tuhan kasi, tenaga TUhan kasi, tinggal ko buat je. hyelah2. tukan ibadat. buat dgn ikhlas beb baru tak rugi. efisien dan efektif. td aku dah buat keje yang tak efektif. patutnye aku bawak kakak makan kat hala ke giant, so that blh beli lauk sekali. ni nak kena marah dengan ayah aku pasal management ni. adoi,,,ampun makayah.

jadi serba tak kena. maka, aku doa supaya TUhan ampunkan aku. suffer weh. doser adalah burden. i dont wanna carry the burden all my life. ampunkan aku Allah. show me the way. aku janji tanak buat dah. hukhukhuk. keep your promise ye. bukan janji manis mu.

apa kata dari ko mencurah perasaang kat blog ni, baik ko edit paper yang datelinenya 30 ni. hehe hyelah, for at least lega sikit ati. hyeke? setan je tu. udah2.

No comments:

Post a Comment