Thursday, November 24, 2011

Saya tak boleh tidur lepas subuh - peringatan lagi


ko boleh baca?
tak boleh?
..
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
nanti aku tengok
.
.
.
.
.

.
.
aku boleh baca ke tidak
.
.
.
.
.
.
.
teruk betul
.
.
.
.
.
.
.
tulis semula
taip semula
.
.
.
.
.
malam ni tak boleh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku ada urusan lain
.
.
.yang lain iaitu
.
.
.
.
.
.
.
solat isyak belum lagi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
penerbangan tanpa tiket ke mana-mana arah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

..
.
.
.
..
cepat pergi solat

.....
.
.
nasib baik aku punyai Tuhan yang Rahman dan Rahim
.
.
.
.
waktu afdal untuk solat isyak ada dua
.
.
.
awal waktu
..
.
.
.
.
dan
.
.
.
.
.
.
akhir waktu
.
.
.
.
.
yang penting
,
.
.
.
.
.
esok 
....
.
...
..
.
....
.
..
.

jangan harap nak tidur lepas subuh
.
.
.
.
.
.
.
.
understand?

No comments:

Post a Comment