Saturday, August 23, 2014

Bebeng a cat with profile

Bismillahirraḥmānnirraḥīm,


Bebeng and his thought


Morning! Lama menyepi. Lots of lots of lots stoghies. Bebeng kat atas tu syok je tidoq. Ni gambo lama fb saya dari 22 Ogos 2011 hingga 20 Nov 2012. I rarely change my fb profile pix for no reason - sebab tak aktif sanat hahah. Bebeng ni dah tadek sebab telah dihantar bekerja ke pasar sebab suka sangat pancut merata-rata. Tapi dihantar without my knowledge. So sad lo...

Kucing kat rumah ni sume namanya mula dengan huruf B. Dibawah ialah hierarki kucing, tapi aku dah tak ingat. Sumua gone. Ada sekor yang aku pernah cerita kat blog ni - Bulat (B). B stands for betina haha and J for vice versa. Kalau raji n sok aku add gambo mereka.





Bak kata thought Bebeng kat atas tu, "saya sangat berharap dapat menghentikan masa". I wish that as well. But it impossible with our logic tapi kalau Allah nak berhentikan masa boleh je. Kun fayakun. Masa ni makhluk. uhuk. Dah sampai part nasihat yang terkena kat diri seniri nampaknya. 

Okla, sambung lagi inshaAllah. Nak kemas bilik yang sekangkang kera tapi cam tongkang terbalik. MakAyah on the way ke sini. Alhamdulillah, call tadi baru pas terowong. 

Vaivai

p/s tajuk tak sama dengan isi - reject bhahaha. Nak senang, tajuk perlu sama dengan objektif. Since aku menulis ni tadek objektif, maka tajuk bebas, tak boleh reject hahaha hanya sekadar memenuhi KPI aku ni - accepted without correction

pp/s nama bebeng tu asal dari rupa dan kaler dia cam rimau Maybank. Oleh kerana sume kucing kat umah tu mula ngan huruf B, maka tu yang jadi Bebeng (Baybank) - ini cerita asal tajuk kat atas tu hahaha


No comments:

Post a Comment